Ansökningar

Tack vare en viss karl så har jag nu skickat in ansökningar till högskolan. 8 olika program/kurser. Vi hittade en bakväg in på beteendevetarprogrammet, och nu jävlar börjar stigen skymta igen efter att ha varit svårt eftersatt och igenväxt. En lättnad och skön känsla till slut. Sen som backup längre ner på listan återfinner vi såklart Ämneslärarprogrammet, Bild, och även efter lite övervägande Engelska. Så efter en mentalt uttröttande dag på IKEA, en gnagande känsla av att det aldrig kommer gå bra för mig, och efter att ha slitit upp nagelbandet på fingret på en rostig spik, så gör en sån enkel sak som att söka högskola en stor skillnad. Nu finns det ju även hopp för den mest hopplösa av barna. Det finns en framtid för mig med.

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Du har aldrig vart hopplös.. Däremot har du ju alltid valt din egen väg. Fortsätt med det, jag är så stolt över dig! Det kommer att gå bra för dig! Puss, Mor.

2013-04-25 @ 21:27:19
Postat av: kräm

du är bäst.

2013-05-08 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0